Program lojalnościowy dla stałych klientów

elegancja

Programy lojalnościowe na ogół kojarzą nam się tylko i wyłącznie pozytywnie i oczywiście nie ma w tym nic nadzwyczajnego. Trzeba bowiem pamiętać tutaj o tym, że dzięki nim jako klienci możemy sporo zyskać. Być może warto w związku z tym takie programy lojalnościowe wdrożyć także w restauracjach, choć trzeba zauważyć, że większość przedsiębiorców na taki krok decyduje się jednak niechętnie. Jest to błąd, bo finansowo na takich programach nie stracimy zbyt wiele, a na pewno możemy w ten sposób zintensyfikować przychody z tytułu prowadzenia działalności.

Dla kogo?

Programy lojalnościowe są w zasadzie dla wszystkich restauracji niezależnie od tego, jak długo utrzymują się one na rynku. Jeśli Twój lokal dopiero raczkuje, może być to dobry sposób na pozyskanie potencjalnych klientów. W przypadku kiedy masz już swoją renomę, w ten sposób możesz nagradzać tych, którzy stołują się w Twoim lokalu najczęściej.

Trzeba pamiętać tu o tym, że lojalny klient to dla restauracji prawdziwy skarb, gdyż na pewno będzie on wówczas korzystał z niej dość często, zarówno przy spotkaniach biznesowych, jak i oczywiście tych stricte prywatnych.

Zasady programu lojalnościowego

Zanim jednak zdecydujesz się na wdrożenie takiego programu lojalnościowego w swojej firmie, najpierw musisz dokładnie przemyśleć jego zasady, co przekłada się tak na dołączenie do programu, jak i system premiowania czy nagradzania najbardziej lojalnych klientów. Niezależnie do trudności, które Cię na tym etapie czekają, na pewno taki program warto rozważyć.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*