Reklama restauracji a marketing mobilny

oświetlenie

Obecnie wielu z nas z internetu korzysta już nie tylko wykorzystując do tego komputery stacjonarne czy przenośne. Obecnie nie ma już takiej potrzeby, ponieważ równie dobrze możemy to zrobić, wykorzystując od tego urządzenia przenośne, a więc nic innego jak tablety czy tym bardziej smartfony, w które wyposażony jest dziś każdy. Być może w takiej sytuacji warto taki stan rzeczy wykorzystać w marketingu. Mobile marketing, a więc reklama w ujęciu mobilnym to coś, co powinno zainteresować także i właścicieli restauracji.

Responsywna strona www

W pierwszej kolejności trzeba tutaj pomyśleć o responsywnej stronie internetowej. Jak najbardziej taka witryna jest dziś niezbędna i wcale nie musi oznaczać wysokich kosztów jej przygotowania. Przynajmniej jeżeli chcemy tu stworzyć naszą stronę www od podstaw. Znacznie więcej zapłacimy za tworzenie takiej strony responsywnej dla witryny, która działa już w sieci. Wówczas koszty jej stworzenia będą o wiele wyższe.

SMS marketing

Z pewnością każdy z was dostał już wiele razy na swój telefon komórkowy informację w formie reklamy. Takie kampanie przeprowadzać można także w restauracji. Wcześniej powinniście jednak jakąś ankietą czy bonusem zachęcić klientów swojej restauracji do tego, aby zostawili wam swój numer telefonu. Potem możecie ich informować o kolejnych zniżkach czy dostarczać im inne ciekawe informacje, które mogą zachęcić ich do tego, aby ponownie was odwiedzić. Z pewnością warto tej formy reklamy spróbować.

Leave a comment

Your email address will not be published.


*